جلسه اول
آشنایی کلی با مباحث فتوشاپ معماری - آشنایی با مفهومcolor mode , color depth , pixel
یادگیری انواع ابزار های Selection و روش های مختلف انتخاب کردن
جلسه دوم
ابزار های ویرایش تصاویر مانند Stamp ، Brush ، Dodge ، Brun و...
جلسه سوم
آشنایی با Shape ها و Curv ها و نحوه ویرایش آنها
جلسه چهارم
لایه بندی و تنظیمان آن - ابزار های Transform و اضافه کردن لایه های مختلف به رندر نهایی مانند پرسوناژ انسانی ، درخت ، ماشین و ...
جلسه پنجم
استفاده از لایه های Unwrap شده در نرم افزار 3Ds MAx - ساخت بافت های مختلف با استفاده از تصاویر مختلف
جلسه ششم
آشنایی با brush تنظیمات brush . آشنایی با render element و خروجی گرفتن از pass های مورد نیاز
جهت استفاده کاربردی در post production
جلسه هفتم
آشنایی با layer style و ساخت سایه . اضافه کردن نورهای تزیینی به رندرهای داخلی . ساخت light rise و optical flares
جلسه هشتم
تکنیک های ایجاد motion blur برای اجسام متحرک ( مانند مات شدن ماشین زمان حرکت ) . آشنایی با color corection . adjustment layer . mask
جلسه نهم
ZDepth عمق میدان ( فوکوس کردن ) در رندر با استفاده از VRay ZDepth و ایجاد مه و ساخت reflect و ساخت باران و برف
جلسه دهم
جمع بندی مطالب پایانی در قالب یک پروژه