|
|
|
|
- اولین دوره تخصصی سه بعدی سازی و انیمیشن سازی در شیراز با هدف ساخت انیمیشن و سه بعدی سازی فضای داخلی و خارجی پروژه های معماری
- تربيت نيروهاي متخصص در زمينه سه بعدی سازی و انیمیشن سازی معماری به صورت حرفه ای
- آموزش پلاگین های زیر در طول دوره:
Forest Pack , Rail Clone, Multi Scatter , Floor Generator , Grow Ivy , Dream Scape , Glu3D,Lucid ,Ray Fire,XrayUnwrap,…
-
این دوره متشکل از دوره های : مقدماتی - مدلسازی حرفه ای و احجام خاص - نور پردازی پبشرفته توسط Vray - انیمیشن معماری - پست پروداکشن- تدوین فیلم و صداگذاری
آشنايي با معماري ، نرم افزار Autocad يا ساير نرم افزار هاي ترسيمي معماري
پذيرش در آزمون مصاحبه حضوري
ساخت هر گونه ساختمان و فضاي داخلي از ساده ترين حالت تا پيچيده ترين مدل
ساخت انواع مبلمان ، لوستر ، المان و ...
رندر گيري طبيعي فضاي داخلي و خارجي روز و شب به همراه پست پرداكشن
ساخت انيميشن از پروژه هاي معماري
دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته معماري و همچنين افراد علاقه مند به طراحي دكوراسيون داخلي
علاقه مندان به يادگيري نرم افزار بصورت كامل وپيوسته
100
ساعت
- مباحث مقدماتی سه بعدی سازی و کامپیوتر گرافیک- تاریخچه و آشنایی با محیط نرم افزار - اصول مقدماتی نرم افزار 3Ds Max
- ساخت احجام استاندارد - ابزار های اصلی شامل : Move ، Rotate ، Scale-View Port Navigation Tools - ابزارهای انتخاب - حالت های نمایش پنجره دید
- آشنایی با Modifier های سه بعدی شامل : (Bend , Twist, LatticTaper,Noise,Wave,Ripple,FFD ,Melt, Patch Deform,Path deform,Spherify, ) برای تغییر فرم احجام
- منوی ابزار Group و Layer
- منوی فایل شامل Merge ، Import ، Export
- ابزار Snap
- ابزارهای مدیریت پنجره های دیدHide وFreeze
- آشنایی با Shape ها و ابزار Editable Spline به صورت کامل
- Modifier های دو بعدی (Sweep,Lathe, Bevel,Extrude)
- Clone گرفتن از موضوعات - Array - Spacing Tools
- Boolean-Loft-Shape Merge-Terrain
- Mirror-Align-Link
- آشنایی با ابزار Editable Poly به صورت کامل
- ساخت مدلهای مبلمان مانند میز ، صندلی و ...
- ساخت مدلهای پر کار برد معماری مانند پله ، آبنما، قرنیز و ...
- نحوه کار کردن بر روی نقشه AutoCad
- نحوه ی صحیح وارد کردن فایل از سایر نرم افزار ها به مکس و کارکردن بر روی آنها مانند :Revit,Rhino,SketchUp,Archicad And …
- ساخت فضای داخلی
- ساخت نما و فضای خارجی
- اصول نور پردازی مقدماتی و شناخت نور های استاندارند
- اصول ساخت دوربین استاندارد و تنظیم و تغییر اندازه کادر رندر
- اصول ساخت متریال مقدماتی
- سفارشی نمودن محیط
- اصول کار کردن با دوربین فیزیکال vray و اصول پایه ی عکاسی مانند : نحوه ی صحیح قاب بندی ، نقاط طلایی و ...
- آموزش کامل تکنیک های مختلفمدلسازی توسط ابزار Editable Poly مانند : Low polygon و Mesh Smooth
- آموزش Modifier های مرتبط مانند Shell ، Mesh smooth ، Symmetry و ...
- تکنیک ساخت احجام سیال مانند آثار زاها حدید
- تکنیک ساخت انواع مبلمان و جزئیات معماری پیچیده مانند : سر در ، آبنما ، لوستر و ...
- تکنیک ساخت احجام پارامتریک و فراکتال
- مدلسازی توسط سیستم ذرات
- مدلسازی قطعات صنعتی مانند بدنه ی اتوموبیل
- مدلسازی موضوعات با جزئیات بالا مانند صخره ، کوه ، فضاهای تخریب شده ، مجسمه و ... توسط نرم افزار ZBrush
- شناخت مبحث نور در دنیای اطراف ما ، فیزیک نور و نحوه ی عملکرد آن پیرامون ما با توجه به سطوح و رنگها
- آشنایی با مبحث Global Illumation و حالت های مختلف پردازش آن مانند Irradiance map ، Light Cache ،Brute Force
- آشنایی با مبحث Image Sampler و پارامترهای مهم Vray
- آشنایی با مبحث HDRI و نور آسمان و نور خورشید
- آشنایی با انواع نورهای موضعی که در فضاهای مختلف داخلی و خارجی استفاده می شوند
- متریال Vray
- آشنایی با مبحث Vray Proxy Vray Discplacment -- Vray Fur - Vray Lens Effect
- ساخت یک مثال داخلی و یک مثال خارجی
- تکنیک های حرفه ای ساخت فضای سبز
- اشنایی با مبحث Unwrap و ساخت بافتهای حرفه ای
- اصول و مبانی ساخت انیمیشن ، ابزارهای ساخت و ویرایش انیمیشن در 3Ds Max و نحوه متحرک سازی موضوعات
- آشنایی با Curve Editor و Dope Sheet - تکنیک های معروف انیمیشن معماری مانند تبدیل روز به شب ، تغییر متریال ، روند ساخته شدن ساختمان
- تکنیک های رندر گیری انیمیشن در Vray و نحوه های مختلف ذخیره سازی فوتون ها و بازخوانی آنها برای افزایش سرعت رندر
- ساخت انیمیشن های داینامیک مانند: ریختن اجسام ، شبیه سازی پارچه و طناب و اجسام نرم در نرم افزار 3Ds Max
- شبیه سازی موضوعات پارچه ای مانند پرده ، سازه های پارچه ای ، رو تختی و ... توسط نرم افزار Marvelous Designer
- نحوه ی ساختن موضوعات متحرک مانند انسان ، اتوموبیل ، فواره و ... – نحوه ی اسکلت بندی سازه ها برای انیمیشن در نرم افزار 3ds max
- اصول حرفه ای انیمیشن و ساخت سیستم ذرات برای انیمیشن معماری
- ساخت انیمیشن و رندر گیری توسط نرم افزار Lumion جهت سرعت بخشیدن به کار
- تلفیق انیمیشن های ساخته شده توسط 3Ds max و Lumion
- نحوه ی تدوین و اصلاحات فیلم های ساخته شده توسط نرم افزار Premiere
- آشنایی کلی با نرم افزار فتوشاپ
- تکنیک های پست پرداکشن
- تنظیم رنگ نور
- استفاده از Eelemnt های Vray
- تکنیک های کامپوزیت و تلفیق رندر با تصاویر واقعی
- و ...
|
|
|