.: مشخصات درس
اهداف و مهارتها

از آنجایی که در دوره های آموزشی After Effect  غالبا ابزار ها و امکانات نرم افزار آموزش داده می شود و علاوه بر آن به هدف ورود و حضور در بازار کار نیاز به  تجربه کافی و آمادگی  از ضروریات  می باشد  به هدف ایجاد شرائطی برای تکمیل مهارت مبتنی بر دانش افراد در زمینه after effect و چگونگی کار تیمی (که لازمه شاغلان این حرفه است) این کارگاه  طراحی گردیده است. در این کارگاه سعی بر آن است تا شرکت کنندگان بازار و نیاز های آن را بشناسند و در نهایت با آموزش مشخصه های یک محصول کارا بتوانند در حرفه خود محصول کارایی خود را به بازار ارائه کنند.

 



شرایط شرکت کنندگان
آشنايي كامل با After Effect آشنايي با Photoshop يا Illustrator. علاقه مند به انجام كار گروهي ( به ازاي هر دو نفر هنگام ثبت نام بايستي يكي به نرم افزار Photoshop و ديگري به نرم افزار Illustrator تسلط داشته باشد)

توانایی های مورد انتظار از دانشپذیران در پایين دوره
افراد با روند ساخت و فروش يك محصول After Effect (Template) آشنا مي شوند و هم چنين آشنا خواهند شد برا كار در فضاي اينترنتي چه فاكتورها و مواردي را بايد مد نظر قرار دهند.

مخاطبان
دانش آموختگان دوره هاي After Effect Freelancers Motion Designerهاي در جستجوي بازار هاي اينترنتي

مدت
24  ساعت

كاربرد درس در ساير دروس


سرفصل

فصل اول:

  1. معرفی ، هدف ، اهمیت کار تیمی در پروژه های  After Effect- تقسیم بندی گروه ها
  2. Template چیست؟ مشاهده چند نمونه
  3. مهمترین چیز در نظر مشتریان چیست؟
  4. اهمیت کار گروهی
  5. آشنایی با نقش ها در یک گروه Agile
  6. آشنایی با وب سایت های مدیریت پروژه

فصل دوم :مراحل ساخت Template

  • Search & Script جهت تولید یک ایده یا خلق جلوه هایی برای یک ایده - خلق یک خلاقیت با دیدن هزاران ویدئو
  1. تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن و خطی نبودن روال داستانی یک پروژه موشن گرافیک
  2. آشنایی با وب سایت های فروش Template
  • Animation Style
  1. انتخاب style  بر اساس سبک کار : Glitch - flat- vintage- HUD-fashion- luxury- Retro
  2. انتخاب و تنظیم پلت رنگی و آشنایی با وب سایت Adobe  Kuler
  3. شناخت بازار و مشتریان و جهت های بازرا
  • Story Board
  1. ترکیب صحنه ها به یک دید کلی همگام با script
  2. زمانبندی و در نظر گرفتن موزیک و صدای گوینده " آشنایی با وب سایت های موزیک و navigator"

فصل سوم: Production

  1. مروری بر تقسیم بندی های تیمی - انتخاب- دایرکتور- گروه گرافیست و موشن
  2. انتخاب قطعی پروژه ها و شروع کار
  3. کمک به اعضای تیم جهت رسیدن به بهترین ایده و حل مشکلات پیش آمده
  4. کسب استاندارد های لازم برای یک Template
  5. رنگ بندی لایه ها - تنظیم Project Pannel-  ساخت setting - control

فصل چهارم :Pst Production

  •  بازید از نظر مشتری و توضیحات تکمیلی برای رضایت مشتری جهت خرید محصول
  • بازبینی دوباره محصول و تولید Documentation
  • تولید یک محصول شناسا "Presentation"
  1. Story- Script
  2. story board
  3. music- navator
  4. تکمیل presentation
  • بازدید دوباره مشتری این بار با یک محصول کامل +presentation