پرورش تفکر خلاق ،تصمیم گیری سیستماتیک و همچنین مفاهیم برنامه نویسی در نوجوانان به واسطه برنامه نویسی در نرم افزار اسکراچ
آشنايي با Windows
يادگيري منطق،مختصات،رياضي،كنترل،حلقه ها
ايجاد داستان، بازي و انيميشن
كليه علاقمندان گروه سني 9 تا 12سال
35
ساعت
اسکرچ جیست؟
چرا اسکرچ؟
نصب اسکرچ
استفاده از سایت اسکرچ
کار با محیط اسکرچ
دستورات اولیه (حرکت کردن، صحبت کردن و ...)
کار با ماوس و کیبورد
کار با صدا، تصویر، گرافیک و ...
ساختارهای کنترلی(اگر، مادامیکه، برای همیشه و ...)
ارسال پیام بین اجزا مختلف برنامه
کار با توابع
کار با دوربین