.: مشخصات دوره
دوره جامع بازي سازي رايانه اي
این دوره شامل درس(های) زیر می باشد:
عنوان درس: مباني بازي سازي رايانه اي
عنوان درس: آَشنايي با مباني گرافيك كامپيوتري
عنوان درس: فيزيك براي بازي هاي رايانه اي
عنوان درس: الگوريتم و فلوچارت ( جهت بازيهاي رايانه اي)
عنوان درس: اصول و مباني برنامه نويسي با #C (كاربرد در ساخت بازي هاي رايانه اي)
عنوان درس: آموزش Unity 3D
عنوان درس: آشنايي با Engine ها و فناوري هاي 3D در ساخت بازي هاي رايانه اي
عنوان درس: اسكريپت نويسي در Unity
عنوان درس: صدا در بازي هاي رايانه اي
عنوان درس: نرم افزار 3Ds Max براي توليد بازي(مقدماتي)
عنوان درس: مباني انيميشن در ساخت بازي هاي رايانه اي
عنوان درس: طراحي هنري بازي هاي رايانه اي
عنوان درس: نرم افزار 3Ds Max براي توليد بازي(پيشرفته)
عنوان درس: پروژه پاياني بازي سازي رايانه اي
   

• آشنايي کاربردی با ژانرهاي مختلف بازي، اصطلاحات مرسوم و عناصرتوليد يك بازي رايانه اي ازجمله عوارض زمين،معماري وفضا،نوروصدا،بازي نامه،سبك شناسي بازيهاوهمچنين بررسي دلايل شكست وموفقيت بازيها  و تحليل يك بازي از ديدگاه هاي مختلف
• توانایی استفاده از امكانات نرم افزارهاي گرافيكي مانندPhotoshop جهت ساخت بازي های رايانه اي
• فراگیری مباني زيبايي شناسي انيميشن به منظور پیاده سازی موثر این اصول در طراحی بازي ها
• شناخت زيبايي شناسي تصويري و طراحي شخصيت، فضا و چيدمان حرفه اي صحنهLayout
• درک مفاهيم پايه واساسي فيزيك همچون(نيرو،پرتابه،برخورد،فشار،شتاب،نوروصداو...)جهت پیاده سازی در بازيها
• فراگیری نرم افزار  3D  Maxبه منظور به كارگيري آن در ساخت بازي هاي سه بعدي و توانايي كار كردن با اشياء سه بعدي استاندارد، ابزارهاي ويرايش، آشنايي با مواد،مباني نورپردازي و متحرك سازي
• به کارگیری تکنیک های پیشرفته در ساخت اندام و چهره كاراكتر ، مواد خاص، توانايي كار كردن با اشياء سه بعدي استاندارد، كار با Character Studio و آشنايي با Vrayبه منظور به كارگيري آن در ساخت بازي هاي سه بعدي
• آشنايي كامل با الگوريتم وفلوچارت جهت برنامه نويسي بازي هاي رايانه اي
• فراگیری اصول و مباني برنامه نویسي و کسب توانايي لازم جهت برنامه نويسي شي گرا با #Cجهت تولید بازي هاي رايانه اي
• شناخت فرمت هاي صوتي و نرم افزارهاي ويرايش صدا، آشنایی و کار با موتور های صدا و موتور صدای Unity، Scripting صدا
• توانایی ساخت بازي هاي دو بعدي و سه بعدي
• آشنايي با برترين Engine هاي ساخت بازي، انتخاب Engine مناسب براي ساخت بازی در ژانرهاي مختلف
• برنامه نويسي مخصوص بازي در Unity Engine وايجاد اسكريپت هاي مناسب مربوط به بازي مانند برخورد، شليك و
• در نهایت استفاده عملي از كليه مفاهيم، تكنيك ها ومهارت هاي آموزش ديده در قالب پروژه اي جامع

 

 

 

 آشنايي با Windows

 
   
   
 
شهریه معتبر نیست ریال اعتبار تا تاریخ   مجتمع فني ديباگران نويد پارس  
 
358 ساعت